دل بریدی























♥عاشق دیوونه♥

تو از من دل بریدی

احساساتمو نادیده گرفتی

خیلی زود رفتی و پا گذاشتی رو قلبم

اشکامو ندیدی...شاید نخواستی ببینی

دیدی شکستم...خرد شدم

واست مهم نبود...رفتی

بهم گفتی ببخشید

همین؟

واقعا لیاقت دل عاشق من همین بود؟

یعنی همین قدر واست ارزش داشت؟

خیلی راحت ازم گذشتی

با یه ببخشید...حق با توست

ببخشمت؟...حق با منه؟

این به چه دردم میخوره؟

دل شکستمو اروم میکنه؟

اینا رو گفتی عذاب وجدان نداشته باشی؟

اینا رو گفتی که فکر کنم حداقل ازم معذرت خواست؟

اره؟...هه...فکر نمی کردم همچین کاری کنی

هرگز...هرگز...



نظرات شما عزیزان:

آی آدم ها
ساعت20:20---25 خرداد 1391


farzaneh
ساعت7:21---6 خرداد 1391
salam zibaye man
mersi azizam az comment zibayee ke baram gozashti ommidvaram to ham be hame arezuhat beresi
duset daram


farzaneh
ساعت10:03---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خال نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,ساعت 22:15 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com